Hello, Goodbye - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Sanne - WaarBenJij.nu Hello, Goodbye - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Sanne - WaarBenJij.nu

Hello, Goodbye

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

07 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Laat ik me blog maar beginnen met een melding: IK HAAT AFSCHEID NEMEN!! Haha dat moest er eventjes uit;)! Zoals ik in me vorige blog al had verteld bestonden de afgelopen twee weken uit afscheid nemen. Het eerste afscheidsfeestje was natuurlijk de Sunday roast, maar dit was alleen nog maar het begin;)! Na maandag nog een rustig dagje te hebben gehad, was dinsdag afscheid party nummero two. We hadden afgeproken om met alle huisgenootjes wat te gaan eten. Iemand kwam met het geniale idee dat iedereen iets van ze eigen land moest maken. Uiteindelijk was de helft (including me) het vergeten. Dus ik en me huisgenootje snel nog even langs de supermarkt. Uiteindelijk had ik gewoon patatjes en belgische chocola gekocht. Het was wel erg gezellig om met iedereen aan de tafel te zitten.

Op woensdag was het love actually tijd en hebben we met een aantal lekker bij de verwarming met thee filmpje gekeken. De rest van de week hebben we ons vermaakt met al het overige drank, tekla (club), nando’s, pub, thee, English pie, winkelen, nog meer overig drank, coctails, huisfeestje (waar ik nog een Nederlandse jongen tegen kwam), thee (om 4 uur ’s nachts), Sainsbury’s, regen, zelf gemaakt pasta voor 2 (waar je wel een heel gezin voor een maand mee kon voedde), We’re the millers (wat ik trouwens in me vorige blog helemaal vergeten was te vertellen, toen we in de rij stonden voor een club stond kenny van die film achter ons, hoe cool), thee, foto’s terug kijken, left over dinner, thee, pizza, cider en nog meer thee.

Het was zeker een erg geslaagd laatste (anderhalve) weekje, waar we alleen nog dichter naar elkaar waren gegroeid. Jammer genoeg komt aan alles een eind en vanaf zaterdag avond gingen ze allemaal een voor een naar huis. Natuurlijk was het niet doei voor altijd, dat maakt het allemaal een meer dramatische. Eigenlijk zie ik de meeste in januari weer, jammer genoeg kan het meisje waar ik het meest mee omging niet komen door stage. Maar het gaat nog wel gezellig worden in Januari:)!

Toen ik op donderdag avond me laatste afscheid had genomen, was ik echt helemaal alleen over. Lange tijd om hier over na te denken had ik niet, want twee dagen ervoor had ik gehoord dat ik weer ging verhuizen. Op vrijdag avond ging ik verhuizen naar me vijfde verblijf sinds me aankomst. Dit was wel me eigen keuze. Er zou niemand meer in me flat erbij komen tot eind januari. Ik had de keuze om te verhuizen naar de overkant of alleen wonen. Na 5 seconden nadenken had ik besloten om toch maar te verhuizen!

Nadat ik helemaal gesetteld was kon ik me op de komst van me ouders richten. Laatste cadeautjes inkopen, cadeautjes inpakken en tas inpakken. En toen was het maandag eindelijk zo ver na 4 maanden kon ik eindelijk me ouders en zusje weer in de armen sluiten. Al snel was het weer van ouds en nadat we waren ingechecked bij het appartement, gingen we maar winkelen haha! Het appartement was echt ideaal. We hadden onze eigen keuken en woonkamer, waardoor we niet gedwongen werden om constant de stad in te gaan en hebben we ook heerlijk in de avond op de bank gezeten. De week was aardig gevuld zo hebben we gewinkeld, nando’s, naar de film geweest (The hobbit), de camus bezocht, de supermarkt bezocht, bovenin/voorin de dubbel dekker bus, echte Engelse christmas lunch, cabot tower bezocht, gelopen naar de suspensious brug, suspensious brug van dichtbij bekeken, winkelen, Christmas dinner, naar Bath geweest, naar de spa in Bath geweest, nando’s, het aquarium bezocht, winkelen en toen was het alweer tijd om terug naar Nederland te gaan. Het was erg gezellig en leuk om aan me ouders en zusje te laten zien, waar ik woon.

Het was leuk om weer een weekje in Nederland te zijn, al snel was alles weer zo gewoon. Moeite om weer terug naar Bristol te gaan had ik niet echt, al was dit weekend aardig saai omdat iedereen nog terug moet komen. Het is nog maar een maandje en er staan een hoop leuke dingen op de planning.

Allemaal bedankt voor het lezen oja en nog een Happy New Year!

Cheers!

  • 08 Januari 2014 - 11:17

    Margriet:

    Hoi Sanne ,
    Weer een heerlijk verhaal, kijk alweer uit naar de volgende.
    Xxx Tante Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 16 Aug. 2013
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 7087

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Bristol 2013/2014

Landen bezocht: